Powerjóga

Powerjóga pro začátečníky/pro pokročilé – otevřené


Dynamické cvičení jógy pro ty, kteří chtějí posílit a protáhnout celé tělo. V těchto hodinách vás čekají pozice, ve kterých trénujete sílu, pružnost, výdrže a pravidelným dýcháním podpoříte jejich správné provedení, v závěrečné krátké relaxaci si příjemně odpočinete. Čekají Vás delší výdrže, ale i rytmické jógové plynutí v rytmu dechu. Zaměříme se na balanční pozice, Váš dech a střed těla.

V pokročilých lekcích si vyzkoušíte i stojky, skoky, obtížnější přechody a balanční prvky na rukou.

Vhodné pro všechny věkové i váhové kategorie

Nevhodné při výhřezech plotének, akutních bolestivých stavech, I a III trimestru těhotenství. Před cvičením nás prosím informujte o jakémkoliv aktuálním problému (hypertenze, bolest zad, kolen, operace, zákroky, …)

S sebou: pohodlné oblečení, pití, bačkůrky (pro přechod šatna-sál) Pondělí– 18,00 – začátečníci(Domča), otevřená lekce, 80Kč
Čtvrtek – 18,00 – začátečníci (Markét), otevřená lekce, 70Kč
čtvrtek 19,00 – pokročilejší (Markét), otevřená lekce, 70Kč

Powerjóga se začala cvičit v USA v devadesátých letech, kdy několik cvičitelů jógy hledalo způsob, jak ji přiblížit širšímu okruhu lidí a udělat ji více dynamickou. Základním principem cvičení powerjógy je pozdrav slunci a opakování jednotlivých ásan v rytmu dechu a ve "vzorci" pozdrav slunci. Na rozdíl od tradiční jógy, kde se v jednotlivých pozicích setrvává poměrně dlouho, se v powerjóze pozice dynamicky střídají. Důraz je kladen hlavně na sílu a ohebnost. Tento druh jógy je proto fyzicky náročnější než tradiční jóga a může proto pomoci i při hubnutí nebo udržení váhy.

Dynamické cvičení jógy pro ty, kteří chtějí posílit a protáhnout celé tělo. V těchto hodinách vás čekají pozice, ve kterých trénujete sílu, pružnost, výdrže a pravidelným dýcháním podpoříte jejich správné provedení, v závěrečné krátké relaxaci si příjemně odpočinete. Čekají Vás delší výdrže, ale i rytmické jógové plynutí v rytmu dechu. Zaměříme se na balanční pozice, Váš dech a střed těla.

V pokročilých lekcích si vyzkoušíte i stojky, skoky, obtížnější přechody a balanční prvky na rukou.

Vhodné pro všechny věkové i váhové kategorie

Nevhodné při výhřezech plotének, akutních bolestivých stavech, I a III trimestru těhotenství. Před cvičením nás prosím informujte o jakémkoliv aktuálním problému (hypertenze, bolest zad, kolen, operace, zákroky, …)

S sebou: pohodlné oblečení, pití, bačkůrky (pro přechod šatna-sál) " > Nový kurz pro začátečníky od března 2018 Úterý - 17,30 - POWERJÓGA-VITALITY (Růža),90Kč Čtvrtek – 18,00 – začátečníci (Markét), otevřená lekce, 70Kč
čtvrtek 19,00 – pokročilejší (Markét), otevřená lekce, 70Kč
sobota 10.00 - zač.+pokr., 70Kč

Powerjóga se začala cvičit v USA v devadesátých letech, kdy několik cvičitelů jógy hledalo způsob, jak ji přiblížit širšímu okruhu lidí a udělat ji více dynamickou. Základním principem cvičení powerjógy je pozdrav slunci a opakování jednotlivých ásan v rytmu dechu a ve "vzorci" pozdrav slunci. Na rozdíl od tradiční jógy, kde se v jednotlivých pozicích setrvává poměrně dlouho, se v powerjóze pozice dynamicky střídají. Důraz je kladen hlavně na sílu a ohebnost. Tento druh jógy je proto fyzicky náročnější než tradiční jóga a může proto pomoci i při hubnutí nebo udržení váhy.

Dynamické cvičení jógy pro ty, kteří chtějí posílit a protáhnout celé tělo. V těchto hodinách vás čekají pozice, ve kterých trénujete sílu, pružnost, výdrže a pravidelným dýcháním podpoříte jejich správné provedení, v závěrečné krátké relaxaci si příjemně odpočinete. Čekají Vás delší výdrže, ale i rytmické jógové plynutí v rytmu dechu. Zaměříme se na balanční pozice, Váš dech a střed těla.

V pokročilých lekcích si vyzkoušíte i stojky, skoky, obtížnější přechody a balanční prvky na rukou.

Vhodné pro všechny věkové i váhové kategorie

Nevhodné při výhřezech plotének, akutních bolestivých stavech, I a III trimestru těhotenství. Před cvičením nás prosím informujte o jakémkoliv aktuálním problému (hypertenze, bolest zad, kolen, operace, zákroky, …)

S sebou: pohodlné oblečení, pití, bačkůrky (pro přechod šatna-sál) " >
Dynamické cvičení jógy pro ty, kteří chtějí posílit a protáhnout celé tělo. V těchto hodinách vás čekají pozice, ve kterých trénujete sílu, pružnost, výdrže a pravidelným dýcháním podpoříte jejich správné provedení, v závěrečné krátké relaxaci si příjemně odpočinete. Čekají Vás delší výdrže, ale i rytmické jógové plynutí v rytmu dechu. Zaměříme se na balanční pozice, Váš dech a střed těla.

V pokročilých lekcích si vyzkoušíte i stojky, skoky, obtížnější přechody a balanční prvky na rukou.

Vhodné pro všechny věkové i váhové kategorie

Nevhodné při výhřezech plotének, akutních bolestivých stavech, I a III trimestru těhotenství. Před cvičením nás prosím informujte o jakémkoliv aktuálním problému (hypertenze, bolest zad, kolen, operace, zákroky, …)

S sebou: pohodlné oblečení, pití, bačkůrky (pro přechod šatna-sál) " > Nový kurz pro začátečníky od ledna 2017 - termín v jednání (pátek 17:00 či sobota) s Tamarkou

Úterý – 19,00 – pokročilejší (Bára), otevřená lekce, 60Kč
Úterý - 20,00 - KURZ POWERJÓGA-VITALITY (Růža), 700kč, 10 lekcí Čtvrtek – 18,00 – začátečníci (Markét), otevřená lekce, 60Kč
čtvrtek 19,00 – pokročilejší (Markét), otevřená lekce, 60Kč

Powerjóga se začala cvičit v USA v devadesátých letech, kdy několik cvičitelů jógy hledalo způsob, jak ji přiblížit širšímu okruhu lidí a udělat ji více dynamickou. Základním principem cvičení powerjógy je pozdrav slunci a opakování jednotlivých ásan v rytmu dechu a ve "vzorci" pozdrav slunci. Na rozdíl od tradiční jógy, kde se v jednotlivých pozicích setrvává poměrně dlouho, se v powerjóze pozice dynamicky střídají. Důraz je kladen hlavně na sílu a ohebnost. Tento druh jógy je proto fyzicky náročnější než tradiční jóga a může proto pomoci i při hubnutí nebo udržení váhy.

Dynamické cvičení jógy pro ty, kteří chtějí posílit a protáhnout celé tělo. V těchto hodinách vás čekají pozice, ve kterých trénujete sílu, pružnost, výdrže a pravidelným dýcháním podpoříte jejich správné provedení, v závěrečné krátké relaxaci si příjemně odpočinete. Čekají Vás delší výdrže, ale i rytmické jógové plynutí v rytmu dechu. Zaměříme se na balanční pozice, Váš dech a střed těla.

V pokročilých lekcích si vyzkoušíte i stojky, skoky, obtížnější přechody a balanční prvky na rukou.

Vhodné pro všechny věkové i váhové kategorie

Nevhodné při výhřezech plotének, akutních bolestivých stavech, I a III trimestru těhotenství. Před cvičením nás prosím informujte o jakémkoliv aktuálním problému (hypertenze, bolest zad, kolen, operace, zákroky, …)

S sebou: pohodlné oblečení, pití, bačkůrky (pro přechod šatna-sál) " >
Dynamické cvičení jógy pro ty, kteří chtějí posílit a protáhnout celé tělo. V těchto hodinách vás čekají pozice, ve kterých trénujete sílu, pružnost, výdrže a pravidelným dýcháním podpoříte jejich správné provedení, v závěrečné krátké relaxaci si příjemně odpočinete. Čekají Vás delší výdrže, ale i rytmické jógové plynutí v rytmu dechu. Zaměříme se na balanční pozice, Váš dech a střed těla.

V pokročilých lekcích si vyzkoušíte i stojky, skoky, obtížnější přechody a balanční prvky na rukou.

Vhodné pro všechny věkové i váhové kategorie

Nevhodné při výhřezech plotének, akutních bolestivých stavech, I a III trimestru těhotenství. Před cvičením nás prosím informujte o jakémkoliv aktuálním problému (hypertenze, bolest zad, kolen, operace, zákroky, …)

S sebou: pohodlné oblečení, pití, bačkůrky (pro přechod šatna-sál) " >
Dynamické cvičení jógy pro ty, kteří chtějí posílit a protáhnout celé tělo. V těchto hodinách vás čekají pozice, ve kterých trénujete sílu, pružnost, výdrže a pravidelným dýcháním podpoříte jejich správné provedení, v závěrečné krátké relaxaci si příjemně odpočinete. Čekají Vás delší výdrže, ale i rytmické jógové plynutí v rytmu dechu. Zaměříme se na balanční pozice, Váš dech a střed těla.

V pokročilých lekcích si vyzkoušíte i stojky, skoky, obtížnější přechody a balanční prvky na rukou.

Vhodné pro všechny věkové i váhové kategorie

Nevhodné při výhřezech plotének, akutních bolestivých stavech, I a III trimestru těhotenství. Před cvičením nás prosím informujte o jakémkoliv aktuálním problému (hypertenze, bolest zad, kolen, operace, zákroky, …)

S sebou: pohodlné oblečení, pití, bačkůrky (pro přechod šatna-sál) Pondělí– 18,00 – začátečníci(Domča), otevřená lekce, 80Kč
Čtvrtek – 18,00 – začátečníci (Markét), otevřená lekce, 70Kč
čtvrtek 19,00 – pokročilejší (Markét), otevřená lekce, 70Kč

Powerjóga se začala cvičit v USA v devadesátých letech, kdy několik cvičitelů jógy hledalo způsob, jak ji přiblížit širšímu okruhu lidí a udělat ji více dynamickou. Základním principem cvičení powerjógy je pozdrav slunci a opakování jednotlivých ásan v rytmu dechu a ve "vzorci" pozdrav slunci. Na rozdíl od tradiční jógy, kde se v jednotlivých pozicích setrvává poměrně dlouho, se v powerjóze pozice dynamicky střídají. Důraz je kladen hlavně na sílu a ohebnost. Tento druh jógy je proto fyzicky náročnější než tradiční jóga a může proto pomoci i při hubnutí nebo udržení váhy.

Dynamické cvičení jógy pro ty, kteří chtějí posílit a protáhnout celé tělo. V těchto hodinách vás čekají pozice, ve kterých trénujete sílu, pružnost, výdrže a pravidelným dýcháním podpoříte jejich správné provedení, v závěrečné krátké relaxaci si příjemně odpočinete. Čekají Vás delší výdrže, ale i rytmické jógové plynutí v rytmu dechu. Zaměříme se na balanční pozice, Váš dech a střed těla.

V pokročilých lekcích si vyzkoušíte i stojky, skoky, obtížnější přechody a balanční prvky na rukou.

Vhodné pro všechny věkové i váhové kategorie

Nevhodné při výhřezech plotének, akutních bolestivých stavech, I a III trimestru těhotenství. Před cvičením nás prosím informujte o jakémkoliv aktuálním problému (hypertenze, bolest zad, kolen, operace, zákroky, …)

S sebou: pohodlné oblečení, pití, bačkůrky (pro přechod šatna-sál) " > Nový kurz pro začátečníky od března 2018 Úterý - 20,00 - KURZ POWERJÓGA-VITALITY (Růža), 700kč, 10 lekcí Čtvrtek – 18,00 – začátečníci (Markét), otevřená lekce, 70Kč
čtvrtek 19,00 – pokročilejší (Markét), otevřená lekce, 70Kč
sobota 9.00 - zač.+pokr., 70Kč

Powerjóga se začala cvičit v USA v devadesátých letech, kdy několik cvičitelů jógy hledalo způsob, jak ji přiblížit širšímu okruhu lidí a udělat ji více dynamickou. Základním principem cvičení powerjógy je pozdrav slunci a opakování jednotlivých ásan v rytmu dechu a ve "vzorci" pozdrav slunci. Na rozdíl od tradiční jógy, kde se v jednotlivých pozicích setrvává poměrně dlouho, se v powerjóze pozice dynamicky střídají. Důraz je kladen hlavně na sílu a ohebnost. Tento druh jógy je proto fyzicky náročnější než tradiční jóga a může proto pomoci i při hubnutí nebo udržení váhy.

Dynamické cvičení jógy pro ty, kteří chtějí posílit a protáhnout celé tělo. V těchto hodinách vás čekají pozice, ve kterých trénujete sílu, pružnost, výdrže a pravidelným dýcháním podpoříte jejich správné provedení, v závěrečné krátké relaxaci si příjemně odpočinete. Čekají Vás delší výdrže, ale i rytmické jógové plynutí v rytmu dechu. Zaměříme se na balanční pozice, Váš dech a střed těla.

V pokročilých lekcích si vyzkoušíte i stojky, skoky, obtížnější přechody a balanční prvky na rukou.

Vhodné pro všechny věkové i váhové kategorie

Nevhodné při výhřezech plotének, akutních bolestivých stavech, I a III trimestru těhotenství. Před cvičením nás prosím informujte o jakémkoliv aktuálním problému (hypertenze, bolest zad, kolen, operace, zákroky, …)

S sebou: pohodlné oblečení, pití, bačkůrky (pro přechod šatna-sál) " >
Dynamické cvičení jógy pro ty, kteří chtějí posílit a protáhnout celé tělo. V těchto hodinách vás čekají pozice, ve kterých trénujete sílu, pružnost, výdrže a pravidelným dýcháním podpoříte jejich správné provedení, v závěrečné krátké relaxaci si příjemně odpočinete. Čekají Vás delší výdrže, ale i rytmické jógové plynutí v rytmu dechu. Zaměříme se na balanční pozice, Váš dech a střed těla.

V pokročilých lekcích si vyzkoušíte i stojky, skoky, obtížnější přechody a balanční prvky na rukou.

Vhodné pro všechny věkové i váhové kategorie

Nevhodné při výhřezech plotének, akutních bolestivých stavech, I a III trimestru těhotenství. Před cvičením nás prosím informujte o jakémkoliv aktuálním problému (hypertenze, bolest zad, kolen, operace, zákroky, …)

S sebou: pohodlné oblečení, pití, bačkůrky (pro přechod šatna-sál) " > Nový kurz pro začátečníky od ledna 2017 - termín v jednání (pátek 17:00 či sobota) s Tamarkou

Úterý – 19,00 – pokročilejší (Bára), otevřená lekce, 60Kč
Úterý - 20,00 - KURZ POWERJÓGA-VITALITY (Růža), 700kč, 10 lekcí Čtvrtek – 18,00 – začátečníci (Markét), otevřená lekce, 60Kč
čtvrtek 19,00 – pokročilejší (Markét), otevřená lekce, 60Kč

Powerjóga se začala cvičit v USA v devadesátých letech, kdy několik cvičitelů jógy hledalo způsob, jak ji přiblížit širšímu okruhu lidí a udělat ji více dynamickou. Základním principem cvičení powerjógy je pozdrav slunci a opakování jednotlivých ásan v rytmu dechu a ve "vzorci" pozdrav slunci. Na rozdíl od tradiční jógy, kde se v jednotlivých pozicích setrvává poměrně dlouho, se v powerjóze pozice dynamicky střídají. Důraz je kladen hlavně na sílu a ohebnost. Tento druh jógy je proto fyzicky náročnější než tradiční jóga a může proto pomoci i při hubnutí nebo udržení váhy.

Dynamické cvičení jógy pro ty, kteří chtějí posílit a protáhnout celé tělo. V těchto hodinách vás čekají pozice, ve kterých trénujete sílu, pružnost, výdrže a pravidelným dýcháním podpoříte jejich správné provedení, v závěrečné krátké relaxaci si příjemně odpočinete. Čekají Vás delší výdrže, ale i rytmické jógové plynutí v rytmu dechu. Zaměříme se na balanční pozice, Váš dech a střed těla.

V pokročilých lekcích si vyzkoušíte i stojky, skoky, obtížnější přechody a balanční prvky na rukou.

Vhodné pro všechny věkové i váhové kategorie

Nevhodné při výhřezech plotének, akutních bolestivých stavech, I a III trimestru těhotenství. Před cvičením nás prosím informujte o jakémkoliv aktuálním problému (hypertenze, bolest zad, kolen, operace, zákroky, …)

S sebou: pohodlné oblečení, pití, bačkůrky (pro přechod šatna-sál)

Komentáře nejsou povoleny.